Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Formula One χρειάζονται συχνές στάσεις, διαφορετικά μένουν χωρίς καύσιμα και χωρίς αντοχές. Το μυαλό μας πρέπει και αυτό να επιβραδύνει για να ανεφοδιαστεί πριν επιταχύνει ξανά.

Η παρακάτω άσκηση είναι αυτό που χρειάζεστε για να αποκτήσετε πρόσβαση στην εσωτερική σας ηρεμία, όπως μια μικρή στάση των αγωνιστικών αυτοκινήτων, για να ανανεωθείτε, να επανασυνδεθείτε με το σώμα και το νου σας σε λιγότερο από 3 λεπτά!

Aυτή η απλή άσκηση σας επιτρέπει να αναπνεύσετε οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα, να ξαναβρείτε την ισορροπία σας, ενέργεια και να επαναφέρετε την προσοχή σας.

Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ανάμεσα στις συναντήσεις, όταν νιώθετε stress, πριν ξεκινήσετε την ημέρα σας όταν κάθεστε στο γραφείο σας ή στη μετάβαση από την εργασία στο σπίτι, πριν σηκώσετε το τηλέφωνο ή πριν μια δύσκολη συνάντηση με κάποιο συνάδελφο.

 

1.Παύση: Σταματήστε ό,τι κάνετε. Κλείστε τα μάτια σας αν θέλετε, και πάρτε δύο  βαθιές αργές αναπνοές γεμίζοντας τα πνευμόνια σας. Εισπνεύστε από την κοιλιά και γεμίστε με αέρα όλο το επάνω μέρος του σώματός σας μέχρι το στήθος. Εκπνεύστε αργά με επίγνωση

2. Σώμα: Αρχίστε να παρατηρήστε τις αισθήσεις στο σώμα σας. Αρχίστε από τα πόδια μέχρι πάνω το κεφάλι σας. Παρατηρήστε αν νιώθετε κρύο, ζέστη, πίεση, ένταση, την επαφή με τα ρούχα κλπ. Παρατηρήστε χωρίς κριτική αναγνωρίζοντας απλά τις αισθήσεις. Χωρίς αξιολόγηση «καλό» ή «κακό», «μου αρέσει» ή «δεν μου αρέσει». Η πίεση είναι απλά πίεση και η αίσθηση της ζέστης είναι απλά ζέστη. Απλά παρατηρήστε την κατάσταση του σώματός σας αυτή τη στιγμή. Μείνετε εδώ για 3-4 αναπνοές.

3. Αναπνοή: Βάλτε την προσοχή σας στην αναπνοή χωρίς να προσπαθήσετε να αλλάξετε κάτι σε αυτή. Από μια στάση περιέργειας, παρατηρήστε την αναπνοή (το ρυθμό της, τη θερμοκρασία καθώς ο αέρας εισέρχεται και εξέρχεται, ίσως τις διακυμάνσεις κάθε αναπνοής). Αφήστε το σώμα σας να αναπνεύσει όπως αυτό θέλει χωρίς να προσπαθείτε να αλλάξετε την αναπνοή. Μπορείτε να καθίσετε σε αυτό το στάδιο για 2 λεπτά

4. Επανασύνδεση: Είστε έτοιμοι να επανασυνδεθείτε με τον έξω κόσμο. Ανοίξτε τα μάτια σας, και αφήστε το βλέμμα σας να περιπλανηθεί στο χώρο. Καθίστε λίγο με ανοιχτά μάτια πριν τρέξετε στην επόμενη δραστηριότητα. Είστε έτοιμοι να συνεχίστε την ημέρα σας.