Mindfulness Daily Practise 

Απλές και σύντομες ασκήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν εύκολα σε κάθε στιγμή της ημέρας.

Ένας εύκολος τρόπος για να αντιμετωπίζουμε το στρες και την πίεση της εποχής. Γράψτε τις απαντήσεις σε ένα σημειωματάριο κι ανατρέξτε σε αυτές όταν νιώθετε την πίεση και το άγχος να σας κατακλύζουν.

 

Άσκηση 1η

Για να επανέρχεστε στην παρούσα στιγμή όταν νιώθετε στρες κάνετε τις παρακάτω ερωτήσεις :

Τι νιώθω;

Τι σκέφτομαι;

Πώς είναι το σώμα μου αυτή τη στιγμή;

Άσκηση 2η

Όταν ξυπνήστε χαμογελάστε στην καινούρια ημέρα, στον εαυτό σας και για το ότι είστε ζωντανοί. Μην ξεχνάτε ότι κάποιοι άνθρωποι δεν είναι τυχεροί να δουν αυτή την καινούρια ημέρα. Τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Άσκηση 3η

Αν το σώμα σας είχε φωνή τι θα σας έλεγε ότι έχει ανάγκη και τι θα ζήταγε από εσάς;