Συνεχίζουμε κι αυτήν την εβδομάδα με απλές και σύντομες ασκήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν εύκολα σε κάθε στιγμή της ημέρας.

Ένας εύκολος τρόπος για να αντιμετωπίζουμε το στρες και την πίεση της εποχής. Γράψτε τις απαντήσεις σε ένα σημειωματάριο κι ανατρέξτε σε αυτές όταν νιώθετε την πίεση και το άγχος να σας κατακλύζουν.

Ερωτήσεις για όταν είστε ανυπόμονοι :

«Έχω τον έλεγχο της κατάστασης αυτή τη στιγμή; Αν όχι, σε τι έχω έλεγχο αυτή τη στιγμή;»
«Το συναίσθημα της ανυπομονησίας με βοηθάει ή επιδεινώνει την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι;”
“Τι είναι πιο χρήσιμο και βοηθητικό να κάνω αυτή τη στιγμή για να διαχειριστώ την κατάσταση και τον εαυτό μου;”

Για καλύτερο ύπνο : 

Πριν πάτε για υπνο, μην διαβάζετε e- mails, μην παρακολουθείτε τηλεόραση. Aυτές οι συνήθειες ανεβάζουν την αδρεναλίνη και δεν υπάρχει χρόνος για να ηρεμήσει ο νους.

Ξυπνήστε Χαμογελώντας 

Μόλις ξυπνήστε, μην σηκώνεστε αμέσως από το κρεββάτι. Ανοίξτε τα μάτια σας, κοιτάξτε γύρω σας το περιβάλλον, πάρτε 10 βαθιές αργές συνειδητές αναπνοές, λέγοντας νοερά την πρόθεσή σας για τη νέα ημέρα.