Απλές και σύντομες ασκήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν εύκολα σε κάθε στιγμή της ημέρας και να δώσουν μια ανάσα αισιοδοξίας και ευεξίας.

Ένας εύκολος τρόπος για να αντιμετωπίζουμε το στρες και την πίεση της εποχής. Γράψτε τις απαντήσεις σε ένα σημειωματάριο κι ανατρέξτε σε αυτές όταν νιώθετε την πίεση και το άγχος να σας κατακλύζουν.

Άσκηση Παρατήρησης

Παρατήρησε 4 πράγματα.

Παρατήρησε 3 ήχους.

Παρατήρησε 2 αισθήσεις στο σώμα.

Παρατήρησε 1 συναίσθημα.

Άσκηση Φροντίδας

– Ένα λεπτό φροντίδας: Κλείστε τα μάτια παρε 3 βαθιές αναπνοές και ρώτησε τον εαυτό σου:

«Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος τώρα να προσέξω τον εαυτό μου;»

– Κλείσε τα μάτια σου και ρώτησε τον εαυτό σου :

«Τι είναι αυτό που χρειάζεται το σώμα μου τώρα;”

Συμβουλή για κάθε μέρα

Αποφύγετε τις παράλληλες εργασίες όσο μπορείτε. Ασχοληθείτε με μια εργασία τη φορά. Οι παράλληλες εργασίες μειώνουν την ικανότητα εστίασης.